Piac-, és marketingkutatás 21. századi, korszerű eszköze az online kutatás, mely egy gyors és hatékony módszer. Az onlinekutatás persze csak akkor vezethet megfelelő eredményre, ha tapasztalt szakemberek végzik, és megfelelő módon elemzik az eredményeket. Ha nincs megfelelő szakértelmünk, akkor érdemes külsős céghez fordulnunk. Hiszen egy életrevaló vállalkozás nem a saját anyagi és erkölcsi kárán tanul, hanem igyekszik a kárt megelőzni! Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. tökéletes választás erre a célra.

Ismeri a marketingkutatás néhány exkluzív módszerét?

marketingkutatásÉrdekességként a piackutatás számos fontos eszközét érdemes megemlíteni, a részletes ismertetés nélkül is:

Videós koncepcióteszt – Termék és szolgáltatás infovideós koncepciótesztje.
Műsorteszt – Reklámszpot nézői reakciójának figyelése másodpercenként.
Szemkamera – Mit lát meg a fogyasztó a reklámban? Mi kelti fel a figyelmét?
TarGet now – Koncepció kidolgozása, gyors piackutatás online alkalmazásával.
Ügyfélelégedettség vizsgálat – A fogyasztó elégedettségének online mérése.

Onlinekutatás professzionális háttérrel

Ha még nem használta a fenti módszereket vagy nem jártas a piackutatás szövevényes világában, akkor keresse fel az NRC honlapját! Ha már ismerős volt, megújíthatja tudását a honlapon. Új ismereteket is tanulhat az online kutatás szakértőjének weblapján. Ha járatlan az online szolgáltatások eme világában, akkor kérjen ajánlatot marketingkutatásra és a szükséges koncepció kidolgozására! A gazdaság egyes területeire szakosodott tanácsadók várják megkeresését.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.