A keresőoptimalizálás fortélyait mi is elsajátíthatjuk
A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) során olyan stratégiákat, technikákat alkalmaznak, amiknek célja, hogy egy adott weboldal a google keresési találatai oldalain magasabb helyezést érjen el, lehetőleg megelőzve a versenytársakat, ezzel növelve az oldal láthatóságát, továbbá a keresőoptimalizálásnak köszönhetően több látogató jut el az oldalunkra, akik akár a potenciális vevőink lehetnek, és konverziót generálnak a jövőben.
Miben rejlik a SEO sikere?
Egy weboldalon nem csak a folyamatos tartalom bővítés fontos, hanem a releváns szövegmennyiség, és a kulcsszavak is. Mára már a Google robotjai nem csak a szöveg mennyiséget nézik, hanem a minőséget is, ez mellett pedig kifejezetten nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy átböngésszék az egyes portálok hátterét is. Ennek következtében pedig mára már az is fontosság vált, hogy például a portálra beillesztett képek pontosan milyen módon kerültek oda.
A keresőoptimalizálás így mára már nem csak azt foglalja magában, hogy minőségi linkeket bocsájtson ügyfelei részére, hanem azt is, hogy az esetleges programozói hibákra felhívja a honlap tulajdonosok figyelmét. Ugyanis ha ezeket kijavítjuk, már előrébb kerülhetünk egy-egy kifejezésre, ez pedig bevétel emelkedéshez vezethet.
A keresőoptimalizálás 2019-es trendjei
Nagyon fontos, hogy a keresőoptimalizálás folyamatot végző cég tisztában legyen az éppen aktuális trendekkel is, hiszen ha a régi idők szabályait követjük, túl sok eredményt nem fogunk észrevenni a helyezések terén.
A következőkben néhány trendet gyűjtöttünk össze, amire mindenképpen érdemes odafigyelni keresőoptimalizálás során.
- Felhasználói élmények és RankBrain
A RankBrain a Google egyik legfontosabb rangsorolási tényezője. A RankBraint a Google azért fejlesztette ki, hogy minél job keresési találatokat tudjon adni a felhasználóknak. A rendszer azt vizsgálja, hogy a felhasználók mit csinálnak a találatokkkal: rákattintanak? Ha igen mennyi ideig maradnak az oldalon?
- Átkattintások
Ha a rangsorban alacsonyabban lévő oldalra sok kattintás érkezik, ezt a google rangemeléssel jutalmazza.
- Megfelelő tartalom
Korábban rengeteget számított, hogy az oldalon mennyi kulcsszó volt, valamint ha az adott kulcsszó szerepelt a webhely URL-jében, és a képek alt címkéiben, metaleírásokban és H1 címsorokban. Azonban már ezek mellett sok más szempontot is figyelembe kell vennünk: a rendszer már a szövegkörnyezetet is vizsgálja. Minél átfogóbb a tartalom, annál több információhoz jut a felhasználó és ezt a Google is értékeli.
- Terjedelem
Ajánlott 2000 szavas tartalmat készíteni: a hosszabb tartalmak job rangsorolást kaphatnak a rövidebb cikkekkel ellentétben.
Amennyiben további információra van szüksége keresőoptimalizálással kapcsolatban, vagy szeretne vállalkozásának keresőoptimalizálást végezni, keresse fel a Vieeye Online Marketing Kft-t, és örömmel segítünk Önnek!
1 hozzászólás
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.