A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization) során olyan stratégiákat, technikákat alkalmaznak, amiknek célja, hogy egy adott weboldal a google keresési találatai oldalain magasabb helyezést érjen el, lehetőleg megelőzve a versenytársakat, ezzel növelve az oldal láthatóságát, továbbá a keresőoptimalizálásnak köszönhetően több látogató jut el az oldalunkra, akik akár a potenciális vevőink lehetnek, és konverziót generálnak a jövőben.

Miben rejlik a keresőoptimalizálás sikere?

Egy weboldalon nem csak a folyamatos tartalom bővítés fontos, hanem a releváns szövegmennyiség, és a kulcsszavak is. Mára már a Google robotjai nem csak a szöveg mennyiséget nézik, hanem a minőséget is, ez mellett pedig kifejezetten nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy átböngésszék az egyes portálok hátterét is. Ennek következtében pedig mára már az is fontosság vált, hogy például a portálra beillesztett képek pontosan milyen módon kerültek oda.

keresőoptimalizálás így mára már nem csak azt foglalja magában, hogy minőségi linkeket bocsájtson ügyfelei részére, hanem azt is, hogy az esetleges programozói hibákra felhívja a honlap tulajdonosok figyelmét. Ugyanis ha ezeket kijavítjuk, már előrébb kerülhetünk egy-egy kifejezésre, ez pedig bevétel emelkedéshez vezethet.

A keresőoptimalizálás 2019-es trendjei

Nagyon fontos, hogy a keresőoptimalizálás folyamatot végző cég tisztában legyen az éppen aktuális trendekkel is, hiszen ha a régi idők szabályait követjük, túl sok eredményt nem fogunk észrevenni a helyezések terén.

A következőkben néhány trendet gyűjtöttünk össze, amire mindenképpen érdemes odafigyelni keresőoptimalizálás során.

  1. Felhasználói élmények és RankBrain

A RankBrain a Google egyik legfontosabb rangsorolási tényezője. A RankBraint a Google azért fejlesztette ki, hogy minél job keresési találatokat tudjon adni a felhasználóknak. A rendszer azt vizsgálja, hogy a felhasználók mit csinálnak a találatokkkal: rákattintanak? Ha igen mennyi ideig maradnak az oldalon?

  1. Átkattintások

Ha a rangsorban alacsonyabban lévő oldalra sok kattintás érkezik, ezt a google rangemeléssel jutalmazza.

  1. Megfelelő tartalom

Korábban rengeteget számított, hogy az oldalon mennyi kulcsszó volt, valamint ha az adott kulcsszó szerepelt a webhely URL-jében, és a képek alt címkéiben, metaleírásokban és H1 címsorokban. Azonban már ezek mellett sok más szempontot is figyelembe kell vennünk: a rendszer már a szövegkörnyezetet is vizsgálja. Minél átfogóbb a tartalom, annál több információhoz jut a felhasználó és ezt a Google is értékeli.

  1. Terjedelem

Ajánlott 2000 szavas tartalmat készíteni: a hosszabb tartalmak job rangsorolást kaphatnak a rövidebb cikkekkel ellentétben.

 

Amennyiben további információra van szüksége keresőoptimalizálással kapcsolatban, vagy szeretne vállalkozásának keresőoptimalizálást végezni, keresse fel a Vieeye Online Marketing Kft-t, és örömmel segítünk Önnek!

Értékeld ezt a bejegyzést!

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.