Nem csak a folyamatos tartalom bővítés fontos egy honlap során, hanem a releváns szövegmennyiség is. Ugyanis mára már a google robotjai nem csak a szöveg mennyiséget nézik, hanem a minőséget is, ez mellett pedig kifejezetten nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy átböngésszék az egyes portálok hátterét is. Ennek következtében pedig mára már az is fontosság vált, hogy például a portálra beillesztett képek pontosan milyen módon kerültek oda. A keresőoptimalizálás így mára már nem csak azt foglalja magában, hogy minőségi linkeket bocsájtson ügyfelei részére, hanem azt is, hogy az esetleges programozói hibákra felhívja a honlap tulajdonosok figyelmét. Ugyanis ha ezeket kijavítjuk, már előrébb kerülhetünk egy-egy kifejezésre, ez pedig bevétel emelkedéshez vezethet. Ami minden esetben fontos, hogy a keresőoptimalizálás folyamatot végző cég tisztában legyen az éppen aktuálistrendekkel is, hiszen ha a régi idők szabályait követjük, túl sok eredményt nem fogunk észrevenni a helyezések terén. Ami fontos, hogy a linképítés megfelelően menjen végbe, valamint hogy a minőségi munka eredményét pár héten belül mi magunk is tapasztaljuk.

Értékeld ezt a bejegyzést!

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.